<!-- Google tag (gtag.js) --> <script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=G-231C3TF6Z9"></script> <script> window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-231C3TF6Z9'); </script>

Celica Carlos Sainz – pierwsze części już na miejscu

Podziel się
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Wkrótce rozpoczynamy prace związane z lakierowaniem nadwozia oraz czynnościami mechanicznymi w naszym ostatnim nabytku, czyli Celica Carlos Sainz Limited Edition. Tradycyjnie już zanim przystapimy do jakichkolwiek prac, gromadzimy wszelkie potrzebne części, aby niepotrzebnie nie tracić czasu później. Na pierwszy ogień pójdą: rozrząd, sprzęgło i sprawdzenie wszystkich możliwych elementów silnika. W tym celu od poniedziałku będziemy wyciągać silnik z nadwozia, aby ułatwić sobie dostęp do poszczególnych komponentów silnika. Nadwozie w tym czasie przejdzie na dział blacharsko-lakierniczy Toyota Radom, gdzie będzie lakierowane. Zanim jednak to się stanie musimy dokonać wymiany błotników – aktualnie na samochodzie zainstalowane są błotniki z laminatu (pomysł poprzedniego właściciela). Zostały zakupione nowe, oryginalne błotniki z magazynów Toyota, dlatego jesteśmy pewni że wszystko będzie pasowało bez problemu. W przednim zderzaku miejsce znajdą również nowe kratki wlotów, a także: nowe końcówki rur wydechowych, gałka zmiany biegów, wszystkie uszczelki drzwi, przednia szyba i wiele innych. Zapraszamy do śledzenia postępów w kolejnym naszym projekcie – Carlos ma pozostać w 100% oryginalny, bez żadnych przeróbek, żadnych modyfikacji mechanicznych, blacharskich i innych – odnawiamy lakier i mechanicznie wymieniamy cokolwiek tylko będzie potrzebne – ma być jak z fabryki!

Podziel się
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email