<!-- Google tag (gtag.js) --> <script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=G-231C3TF6Z9"></script> <script> window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-231C3TF6Z9'); </script>

Carlos na lakierni – nowe części do silnika

Podziel się
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Nie próżnujemy, działamy ostro na każdym froncie. Carlos jest już przygotowany do lakierowania – nowe błotniki na miejscu, blenda tylnej rejestracji została zmieniona z kwadratowej na podłużną i auto szykowane jest do pierwszego podkładowania. Oczywiście odcień pozostaje oryginalny, także będzie krwisto-czerwony, bardzo dobrze kontrastujący z białymi felgami 18″ TTE. W międzyczasie przyszły do nas pierwsze części mechaniczne – kompletne sprzęgło, kompletny rozrząd i kilka innych drobiazgów, które pojawią się w silniku. Pytaliście, czy planujemy jakieś modyfikacje silnika – otóż, nie! Silnik, tak jak i całe auto pozostaje seryjne, bez przeróbek, bez tuningowych dodatków – auto ma być jak w oryginale, odrestaurowane tylko na oryginalnych częściach Toyoty. Jedynymi zmianami objęte jest zawieszenie (teraz obniżone jest o ok. 3cm) oraz felgi – Carlos będzie jeździć na 18″ TTE (Toyota Team Europe). Wszystko inne zostaje oryginalne…

Podziel się
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email